TURBO CLEANER

WP 28679

Turbo Cleaner czyszczenie turbosprężarki .
Do wszystkich silników Benzynowych i Diesla turbodoladowanych.

- Czyści i usuwa brud z prowadnic i wirnika turbosprężarki bez demontażu.
- Rozpuszcza nagar, osad, smołę, węgiel i nalot.
- Przywraca turbinie pierwotną moc działania.
- Odzyskuje optymalny stosunek powietrze / paliwo.
- Nieszkodliwy dla systemów DPF oczyszczania spalin.

A. Czyszczenie turbo (poprzez dolot) bez demontażu
1. Uruchomić i zagrzać silnik. Rozłaczyć wąż w układzie dolotowym,pomiędzy filtrem powietrza i turbosprężarką / intercooler
2. W przypadku silników benzynowych: ustawić obroty silnik na około 2000 obr.
Do silników Diesla:

uruchomić silnik na biegu jałowym.W TRAKCIE CZYSZCZENIA NIGDY NIE UŻYWAJ PRZEPUSTNICY.
3. Na ciepłym silniku, dozować (pryskać) produkt do kolektora dolotowego powietrza.
4. Dozuj preparat w krótkich cyklach aby uniknąć gwałtownego wzrost obrotów i drgań silnika.
5. Po każdym cyklu dozowania odczekać aby obrotach silnika się ustabilizowały i powróciły do pierwotnego poziomu.
6. Silnik benzynowy: Jeśli to konieczne, przy dławiącą do silniku, wyrównaj obroty aby uniknąć stagnacji.
Dla silniki wysokoprężnego W TRAKCIE CZYSZCZENIA NIGDY NIE UŻYWAJ PRZEPUSTNICY.
7. Kontynuj, aż całe opakowanie 200ml produktu się opróżni.
8. Postaw pracujący silnik przez kilka minut. Zatrzymaj silnik. Podłącz wąż wlotu powietrza.
9. Uruchom i zgaś silnik 5 do 10 razy (maksymalnie 3000 obrotów na minutę) lub przejedź samochodem 5 do 10 km (nie przekraczając 3000 obr).
10.Niech silnik pracuje jeszcze co najmniej przez minutę przed zatrzymaniem.

B. czyszczenia bardzo brudnej turbo (dolotu i wylotu) z demontażem

1. Zdemontować turbosprężarkę.
2. Rozebrać turbo w taki sposób, aby turbina i prowadnice były widoczne.
3. Dokładnie spryskać wszystkie części preparatem. Poczekać kilka minut na jego nasiąknięcie.
4. Spryskaj ponownie części turbiny aby cały brud zostanie spłukany.
5. Użyj szmatki lub tkanki, aby usunąć brud.
6. Wysuszyć części sprężonym powietrzem, szmatką lub tkaniną. Sprawdź wizualnie czy nie ma uszkodzeń mechanicznych.
7. Zamontować turbo, z nowymi uszczelkami.

Po wykonanym oczyszczanie TURBINY metodą: bez demontażu lub z demontażem, aby usunąć przyczynę i zabezpieczyć przed ponownym powstaniem nagaru i zablokowaniu turbiny zalecamy używać dodatków do paliwa:

Dla samochodów benzynowych: Po użyciu Wynn's Turbo Cleaner
Dodaj jedną butelkę W29792 Petrol Clean 3 lub W29793) do zbiornika paliwa.
Benzyna Wynn's na 3 Clean natychmiast oczyścić wtryskiwaczy i komory spalania i zabrać przyczyny gromadzenia się brudu w systemie turbo i paliwa.

Dla samochodów z silnikiem diesla: Po użyciu Wynn's Turbo Cleaner Dodaj jedną butelkę Wynn's W28392 DPF Regenerator do zbiornika paliwa. Wynn's DPF Regenerator spali nagar-sadzę na wylocie turbo i kompleksowo oczyści turbinę, zarówno na dolocie i wylocie turbo.

POWRÓT
Produkty do silnika Diesla